loading...
مجتمع فنی حرفه ای
پریسا راد بازدید : 43 دوشنبه 26 اسفند 1398 نظرات (0)
 آموزشگاه فنی برق از سال 1391 فعالیت خود را به همت جمعی از فارغ التحصیلان با انگیزه ی دانشگاه‌های کشور و با کادری متخصص زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور آغاز نموده است. هدف اصلی فنی برق از برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه ای تربیت نیروهای تحصیل کرده و با تجربه در زمینه نصب و تعمیر انواع تجهیزات می‌باشد.
 
در این مجتمع آموزشی تمامی مهارت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک استادکار علمی و تجربی آموزش داده می‌شود و در نهایت، به دانش پذیران مدرک معتبر ارائه می‌شود که با استفاده از آن می‌توانند به راحتی وارد بازار کار شوند. بر طبق آمار موجود سالانه حدود 2500 دانش پذیر در مجتمع فنی برق موفق به اخذ مدرک می‌شوند و بیش از 80 درصد آنها به راحتی جذب بازار کار می‌شوند.


آموزشگاه فنی برق در راستای رسیدن به هدف خود دوره‌های آموزشی متعددی را زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص، در کارگاه‌های کاملا مجهز، در محیطی کاملا عملی برگزار می‌نماید و در تلاش است تا تمامی افراد علاقه مند بتوانند در این دوره‌های آموزشی شرکت نمایند و تدابیری را برای شرکت تمام افراد در نظر گرفته است. به طور مثال خوابگاه‌هایی را برای کارآموزان شهرستانی در نظر گرفته است یا دوره‌های آموزشی را در ساعاتی منعطف و در روزهای پنجشنبه و جمعه برای افراد شاغل برگزار می‌نماید. کارآموزان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی در این آموزشگاه با مشاوره‌های بازاری که به آن‌ها داده می‌شود، به راحتی می‌توانند وارد بازار کار شوند و به درآمدزایی بپردازند.

دوره‌های آموزشی آموزشگاه فنی برق
از مهم ترین دوره‌های آموزشی برگزار شده در آموزشگاه فنی برق می‌توان به دوره‌های زیر اشاره کرد:
•    آموزش تعمیرات موبایل
•    آموزش نصب پکیج دیواری
•    آموزش تعمیرات پکیج دیواری
•    آموزش تعمیرات کولر گازی
•    آموزش تعمیرات لوازم خانگی
•    آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی
دوره‌های ذکر شده تنها بخشی از دوره‌های برگزار شده در این آموزشگاه می‌باشد. همانطور که اشاره شده این دوره‌ها بخشی از دوره‌های پرطرفدار در این آموزشگاه می‌باشد.


 
آشنایی با دوره تخصصی آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی برق
آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی برق دوره ای است که بسیاری از افراد تمایل دارند آن را سپری کرده و وارد بازار کار تعمیرات موبایل شوند. در واقع آموزش تعمیرات موبایل یکی از دوره‌هایی است که به راحتی می‌توان با گذراندن آن جذب بازار کار تعمیرات موبایل شد. ارزش و اهمیت این دوره به این دلیل است که امروزه تعداد گوشی‌های تلفن همراه موجود در جامعه از تعداد افراد بیشتر است، و با توجه به اینکه این قطعات عمر مفید کوتاهی دارند، در نتیجه خرابی و استهلاک جزئی از چرخه کاری آنهاست .پس می‌توان با شرکت در دوره تعمیر موبایل و فراگرفتن اصولی تعمیرات به راحتی جذب بازار کار شد.
آموزشگاه فنی برق دوره تعمیرات موبایل را به صورت کاملا تخصصی و در محیطی کاملا عملی زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص برگزار می‌نماید. کارآموزان با شرکت در این دوره آموزشی طریقه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع موبایل آیفون و اندروید در تمامی مدل‌ها از مدل‌های قدیمی تا جدیدترین مدل‌ها را فرا می‌گیرند. کارآموزان پس از پایان دوره آموزشی با مهارت و تخصصی که از طریق شرکت در این دوره آموزشی به دست آورده اند به راحتی می‌توانند وارد بازار کار شده و به درآمدزایی بپردازند.

آشنایی با دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری فنی برق
آموزش تعمیرات پکیج دیواری دوره ای است که فارغ التحصیلان آن می‌توانند پس از گذراندن دوره مورد نظر به عنوان تعمیرکار پکیج وارد بازار کار حرفه ای شوند. دوره آموزش تعمیرات پکیج یک دوره تخصصی است که در آن به صورت علمی و تجربی صفر تا صد تعمیر پکیج‌های مختلف به دانش پذیران آموزش داده می‌شود، دانش پذیران پس از گذراندن دوره تعمیر پکیج می‌توانند به عنوان یک استادکار ماهر به صورت مجزا فعالیت کرده و یا اینکه در شرکت‌های مختلف استخدام شوند.
باید بگوییم آموزش تعمیرات پکیج در زمره دوره‌های پولساز و آینده دار قلمداد می‌شود. زیرا در ساختمان‌های امروزی به مسئله صرفه جویی در مصرف سوخت اهمیت زیادی داده می‌شود و در نتیجه استفاده از پکیج‌ها در ساختمان‌های مسکونی و غیرمسکونی امروزی از جمله ملزومات است.
کارآموزان با شرکت در دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری آموزشگاه فنی برق طریقه عیب یابی و تعمیر انواع برندهای پکیج دیواری مانند بوتان، ایران رادیاتور و غیره را فراگرفته و می‌توانند بدون استرس وارد بازار کار تعمیرات پکیج دیواری شده و به درآمدزایی بپردازند.



آشنایی با دوره تخصصی آموزش نصب پکیج دیواری فنی برق
آموزش نصب پکیج دیواری یکی از دوره‌هایی تخصصی است که در ایران توسط آموزشگاه فنی برق برگزار می‌شود. در دوره آموزش نصب پکیج دیواری فنی برق به دانش پذیران نصب انواع پکیج‌ها آموزش داده می‌شود، و در پایان این دوره به داوطلبان مدرک رسمی فنی حرفه ای آموزش داده می‌شود، و این افراد با استفاده از این مدرک می‌توانند به صورت شخصی و یا در قالب شرکت‌های تاسیساتی در زمینه نصب انواع پکیج فعالیت داشته باشند. در دوره نصب پکیج فنی برق به داوطلبان تمامی آموزش‌های علمی و عملی مربوط به نصب پکیج دیواری توسط اساتید با تجربه و متخصص داده می‌شود و آنها می‌توانند با گذراندن دوره فوق به توانایی یک استادکاری با تجربه و با سابقه برسند. همچنین در این دوره بروزترین شیوه‌های نصب پکیج که احتمالا استادکارهای تجربی از آنها بی اطلاع هستند، آموزش داده می‌شود.



معرفی دوره آموزش تعمیرات کولرگازی آموزشگاه فنی برق
آموزش تعمیرات کولر گازی یکی از دوره‌هایی است که با گذران و فراگیری آن می‌توان یک آینده شغلی روشن و پولساز را ایجاد کرد. امروزه محبوبیت کولرهای گازی نسبت به کولرهای آبی افزایش یافته و دلیل اصلی این موضوع حذف شدن شرایط نگهداری کولرهای آبی است. در واقع این کولرها علاوه بر داشتن بازدهی بیشتر دردسرهای کولرهای آبی را ندارند.
آموزش تعمیرات کولرگازی در آموزشگاه فنی برق دوره ای تخصصی است که با فراگیری آن می‌توان تا سالیان متمادی در بازار کار تعمیر کولرهای گازی فعالیت داشت. در واقع امروزه بازار تعمیر کولرهای گازی با خلاء تعمیرکار مواجه است و با گذراندن دوره تعمیر کولر گازی می‌توان به راحتی به این بازار کار ورود کرد.

آموزش تعمیرات کولرگازی دور ای است که سطح علمی آن و کیفیت آموزشی آن از اهمیت بالایی برخوردار است، و داوطلبان باید پس از انجام این دوره بتوانند توانایی تعمیر انواع کولرهای گازی بروز را داشته باشند. آموزشگاه فنی برق با در نظر موارد فوق این دوره آموزشی را در محیطی کاملا عملی و شبیه به محیط واقعی و زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص برگزار می‌نماید. کارآموزان پس از شرکت در این دوره آموزشی به راحتی می‌توانند وارد بازار کار شده و به تعمیر انواع برندهای کولر گازی بپردازند. همچنین در این دوره آموزشی مشاوره‌هایی برای چگونگی ورود به بازار کار و راه اندازی مغازه جهت تعمیر کولر گازی در اختیار کارآموزان عزیز قرار می‌گیرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های آموزشی فنی برق و اطلاع از قیمت‌ها و تخفیف‌های آن می‌توانید به وب سایت مجتمع فنی برق به آدرس اینترنتی www.fannibargh.com مراجعه کنید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید با شماره 02166121029 تماس گرفته و از مشاوره رایگان برخوردار شوید.
 
پریسا راد بازدید : 40 شنبه 24 اسفند 1398 نظرات (0)

آموزش تعمیرات لپ تاپ یکی از پرطرافدارترین دوره‌های مربوط به تعمیرات کامپیوتر و موبایل می‌باشد. در حال حاضر با توجه به بالا رفتن فروش محصولات لپ تاپ و کامپیوتر، سطح نياز خدمات آن نيز بالاتر رفته است و هم اکنون يکي از پرطرفدارترين رشته‌های آموزشی می‌باشد. با گذراندن دوره آموزش تعمیرات تخصصی لپ تاپ آموزشگاه فنی برق شما می‌توانید مهارت لازم را برای عیب یابی و تعمیر تخصصی لپ تاپ را به دست آورده و می‌توانید انواع برندهای لپ تاپ را تعمیر کنید. مجتمع فنی برق کلاس آموزش تعمیر لپ تاپ را توسط اساتید مجرب و تحصیل کرده رشته سخت افزار و الکترونیک دانشگاه صنعتی شریف به صورت عملی برگزار می‌نماید.

معرفی دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ

از دیگر دوره های پرمخاطب در این آموزشگاه، آموزش تعمیرات لپ تاپ می باشد. دوره تعمیرات لپ تاپ در آموزشگاه فنی برق به صورت کاملا عملی و تخصصی و زیر نظر اساتید باتجربه و متخصص در این حوزه برگزار می گردد. علاقه مندان به تعمیرات لپ تاپ می توانند در این دوره شرکت کرده و پس از اتمام دوره متخصص حرفه ای تعمیرات انواع برندهای لپ تاپ مانند سونی، ایسوس، لنوو، اچ پی و غیره شوند.

آموزش عیب یابی و تعمیر مادربورد، سی پی یو، کیبورد، بلندگو، صفحه نمایش، هارد، کارت گرافیک، باتری، رم، پورت های لپ تاپ، تاچ پد، پاور، تعمیرات مدار یو اس بی،  تعمیرات مدار  CPU FANو غیره بخشی از مباحث آموزشی در این دوره تعمیرات لپ تاپ آموزشگاه فنی برق می باشد.

بازار کار تعمیرات لپ تاپ چگونه است؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در دنیای مجازی نیاز به لپ تاپ و کامپیوتر ها بسیار بیشتر شده است و افراد فعالیت های خود را در محیط کار و زندگی به صورت آنلاین و از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ انجام می دهند. با در نظر گرفتن این موضوع که قیمت خرید کامپیوتر و لپ تاپ بسیار بالا رفته است بسیاری از دارندگان فعلی لپ‌تاپ و تبلت به جای خرید لپ تاپ به فکر تعمیر لپ تاپ ها و یا سیستم های قدیمی خود هستند و در نتیجه بازار تعمیرات لپ تاپ با سود های کلان بسیار رونق گرفته است و فرصت های شغلی در این زمینه برای جوانان بسیار زیاد شده است . هنرجویان بعد از گذراندن این دوره و با راهنمایی های زیر می توانند به راحتی وارد بازار کار تعمیر لپ تاپ شوند:

  • با فروشندگان تجهیزات الکترونیک و قطعات لپ تاپ، تعامل و همکاری داشته باشید
  •  در سایت ها و اپلیکیشن هایی مانند استادکار و آچاره در راستای تعمیرات لپ تاپ فعالیت کرده و تعامل و همکاری داشته باشید.
  •  تبلیغات در سایت هایی مانند دیوار و شیپور و شبکه های اجتماعی مانند تگرام و اینستاگرام همچنین تبلیغات چاپی در اطراف بازار لپ تاپ و کامپیوتر را فراموش نکنید.
  • با دیگر مشاغل مرتبط با تعمیرات لپ تاپ مانند تعمیرکار موبایل و تبلت و ..... ارتباط و تعامل داشته باشید.
  • برای شرکت های و نمایندگی های لپ تاپ مانند نمایندگی سامسونگ، سونی، اچ پی و غیره رزومه ارسال کرده و مشغول به کار شوید.
  • به عنوان مدرس به تدریس مباحث مربوط به آموزش تعمیرات لپ تاپ بپردازید.
  • علاوه بر موارد ذکر شده رعایت مواردی مانند: ارائه قیمت مناسب برای خدمات، سرعت عمل و خوش قولی، دانش و مهارت بالا، کیفیت انجام کار را در کار رعایت کنید.

 

 
پریسا راد بازدید : 41 سه شنبه 20 اسفند 1398 نظرات (0)

امروزه با توجه به افزایش کاربرد موبایل در زندگی روزمره و حجم بالای استفاده از آن، بدون شک نیاز به مراکزی برای تعمیرات آن افزایش یافته است. علاوه بر این افزایش قیمت دلار از سال 96 و بالا رفتن قیمت گوشی باعث شده است افراد هنگام بروز مشکل در گوشی به جای تعویض آن به دنبال تعمیرکار حرفه ای گوشی بوده تا گوشی را به دست او سپرده و عیب یابی و تعمیر کنند.

همه این موارد نشان از بازار کار خوب و درآمدزا تعمیرات موبایل می دهد. در صورتی که علاقه مند به ورود به این بازار کار هستید باید بگوییم که بهترین راه برای کسب این تخصص ها شرکت در دوره های آموزشی تعمیرات موبایل در آموزشگاه تعمیرات موبایل معتبر و با سابقه است. حتما برای شما این سوال پیش آمده است که برای گذراندن دوره های تعمیرات موبایل بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل کجاست؟ در ادامه این مقاله به معرفی بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در ایران کجاست؟

امروزه با توجه به بازار خوب و پردرآمد تعمیرات موبایل و تقاضای بالا کارآموزان برای گذراندن دوره تعمیرات موبایل جهت ورود به این بازار کار آموزشگاه های گوناگونی این دوره را برگزار می نمایند. اما سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا دوره های آموزشی برگزار شده توسط این آموزشگاه ها معتبر و تضمینی است. در پاسخ باید بگوییم، متاسفانه تعداد اندکی از آموزشگاه های تعمیرات موبایل دوره های کاملا عملی و تضمینی برگزار می نمایند.

در واقع دوره های تعمیرات موبایل باید براساس آخرین استانداردهای روز آموزش ها انجام گیرد تا دانش پذیران بتوانند با آخرین تکنولوژی های روز آشنا شده و همچنین بتوانند تعمیرات انواع تلفن همراه را انجام دهند. بنابراین باید بگوییم هنگام انتخاب آموزشگاه تعمیرات موبایل جهت گذراندن این دوره آموزشی دقت داشته باشید که آموزشگاه انتخاب شده موارد زیر رعایت شده باشد:

  • آموزش بر اساس آخرین استانداردها و سرفصل های آموزشی روز دنیا
  • آموزش عملی و پروژه محور
  • آموزش زیر نظر اساتید باتجربه و متخصص
  • آموزش در کارگاه های مجهز
  • ارائه مدرک رسمی فنی حرفه ای
  • آموزش زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور

با بررسی آموزشگاه های تعمیرات موبایل در کشور و بررسی و مقایسه سرفصل ها و شرایط برگزاری دوره به این نتیجه رسیدیم که آموزشگاه تعمیرات موبایل فنی یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات موبایل در کشور است که به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای و با رعایت موارد ذکر شده در بالا دوره های آموزشی تعمیرات موبایل را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان تعمیرات موبایل بسیاری را وارد بازار می کند. بنابراین توصیه می کنیم در دوره های موبایل آموزشگاه تعمیرات موبایل فنی برق برای یادگیری مباحث مربوط به تعمیرات موبایل شرکت نمایید.

در ادامه به معرفی دوره تعمیرات موبایل و دیگر دوره های پرطرفدار این آموزشگاه می پردازیم.

معرفی دوره آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی برق

آموزش تعمیرات موبایل یکی از دوره هایی است که امروزه به صورت گسترده و توسط مراکز آموزشی مختلفی در ایران برگزار می شود. در دوره تعمیر موبایل آموزشگاه فنی برق آموزش های تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری انواع تلفن همراه اندروید و آیفون به صورت کاملا عملی و تخصصی آموزش داده می شود.

کارآموزان پس از گذراندن این دوره آموزشی می توانند انواع مشکلات نرم افزاری در گوشی مانند فلش کردن، برداشتن قفل های گوشی، رفع ارورهای آیفون و اندروید، کار با باکس تعمیرات موبایل و غیره را فرا بگیرند. همچنین انواع مشکلات سخت افزاری مانند تعمیر و تعویض گلس گوشی، تاچ گوشی، هارد گوشی، تعمیر دوربین، بلوتوث، مشکل آنت دهی در گوشی و غیره را رفع نمایند.

توجه داشته باشید که آموزش تعمیرات موبایلدوره ای است که با طی کردن آن می توان به راحتی در بازار کار ورود کرد. معمولا در دوره های تخصصی تعمیرات موبایل مطالبی ارائه می شود در مقایسه با افرادی که به صورت تجربی این مهارت را فراگرفته اند به سال های طولانی نیز دارند تا این تجربه ها را فراگیرند. به همین دلیل با گذراندن این دوره می توان در مدت کوتاهی به یک استادکار ماهر تبدیل شد.

دوره آموزش تعمیر لوازم خانگی آموزشگاه فنی برق

آموزش تعمیر لوازم خانگی یکی از دیگر دوره های محبوب آموزشگاه فنی برق است که بسیاری از متقاضیان تمایل دارند در آن شرکت کنند، و از طریق فراگیری این آموزش به بازار کار ورود کنند. در واقع هدف آموزشگاه فنی برق از این دوره تربیت تعمیرکاران حرفه ای و زبده ای است که بتوانند همزمان به صورت تجربی و علمی تعمیر انواع لوازم خانگی را فراگیرند و به خوبی وارد بازار کار تعمیرات لوازم خانگی شوند.

آموزش تعمیرات انواع لوازم خانگی مانند: تعمیرات انواع یخچال فریزر، معمولی و ساید، تعمیرات ماشین لباسشویی، تعمیرات ماشین ظرفشویی، تعمیرات جاروبرقی، تعمیرات مایکروفر، تعمیرات چرخ گوشت، تعمیرات تلویزیون و دیگر لوازم خانگی از جمله سرفصل های آموزشی این دوره آموزشی می باشد.

با شرکت در دوره تعمیرات لوازم خانگی فنی برق می توانید طی مدت کوتاهی به یک استادکار ماهر تبدیل شوید و با توجه به بازار کار عالی تعمیرات لوازم خانگی از درآمد و آینده شغلی خوبی بهره مند شوید. همچنین امروزه بازار صنف تعمیرکاران لوازم خانگی با کمبود نیرو و تعمیرکار مواجه است و صف طولانی مراکز تعمیرات لوازم خانگی گواهی بر این ادعاست. در نتیجه می توان با فراگرفتن این دوره و ورود به شغل تعمیرات لوازم خانگی، شغلی حرفه ای و آینده دار را ایجاد کرد.

معرفی دوره آموزش plc آموزشگاه فنی برق

آموزش plc یکی از دیگر دوره های تخصصی آموزشگاه فنی برق است که امروزه بازار کار خوبی دارد و دلیل آن مجهز شدن اکثر کارخانجات به دستگاه و ماشین آلات الکترونیک است. در واقع آموزشplc، دوره ای است که در آن، آموزش تعمیرات کامپیوترهای ماشین و دستگاه های صنعتی ارائه می شود، و فارغ التحصیلان این دوره می توانند به عنوان تعمیرکار کامپیوترهای ماشین آلات صنعتی به صورت فردی فعالیت کنند، و یا با استفاده از مدرکی که در پایان دوره آموزشی دریافت می کنند در شرکت های مربوطه استخدام و مشغول به کار شوند.

آموزش پی ال سی دلتا، آموزش پی ال سی زیمنس، آموزش برنامه نویسی پی ال سی و غیره بخشی از مهم ترین سرفصل های آموزشی در دوره پی ال سی آموزشگاه فنی برق است. تمامی آموزش ها در این دوره به صورت کاملا عملی و پروژه محور زیر نظر اساتید باتجربه و متخصص برگزار می گردد. هدف فنی برق از برگزاری این دوره تربیت نیروی متخصص پی ال سی جهت ورود به بازار کار پردرآمد آن می باشد.

 

منبع: بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

پریسا راد بازدید : 37 سه شنبه 13 اسفند 1398 نظرات (0)

پی ال سی مخفف Programmable Logic Controller بوده و در گروه کامپیوترهای دیجیتال قرار دارد از پی ال سی بیشتر در بخش صنعتی استفاده می شود. در واقع پی ال سی کنترل کننده ای است که قابلیت برنامه پذیری دارد. از پی ال سی به عنوان کنترل کننده منطقی برنامه پذیر یاد می شود.

با توجه به خاصیت کنترل کنندگی بالا این کامپیوتر در کنترل فرایندهای تولید، مونتاژ و هر فرایندی که نیاز به کنترل داردPLC یک کامپیوتر دیجیتال بسیاری کاربردی و پر مصرف در بخش صنعتی می باشد که بروز مشکل در آن مشکلات بسیاری را برای بخش های مختلف کارخانه به وجود آورده و خسارات بسیاری را برای بخش صنعتی به همراه می آورد. در نتیجه با توجه به اهمیت و جایگاه پی ال سی در صنایع، دوره های آموزش PLC از جمله دوره های پرطرفدار در بخش برق صنعتی در سراسر دنیا می باشد که متقاضیان بسیاری دارد.

اجزای تشکیل دهنده PLC

در پی ال سی اجزاء به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم شده که هر کدام به نوبه خود از اجزایی تشکیل شده اند. اجزای خارجی شامل ورودی ها، خروجی ها، محل تغذیه، نمایشگر یا LCD، کلید های جهت دار ساده ، محل تعبیه شده برای اتصال کابل و در نهایت حافظه جانبی می باشد.

ورودی ها: ورودی ها را معمولا با حرف I)) به همراه یک عدد در جایگاه پایانه های ورودی پی ال سی نمایش می دهند. شماره ورودی ها در بازه بین ۶ تا۱۲ می باشد و گاهی این عدد بیش از۱۲ است. البته عواملی که وظیفه اتصال و انفصال مدار را برعهده دارند مثل میکرو سوئیچ ها به این بخش مرتبط و متصل اند .

خروجی ها: خروجی ها دقیقا شبیه ورودی ها عمل می کنند. فقط به جای حرف I)) از حرف Q)) بهره برده می شود، اجزای اتصال به پایانه های خروجی بویین کنتاکتور ها می باشند. و تعداد خروجی ها بین ۴ تا ۶ و گاها بیشتر از ۶ می باشد.

محل تغذیه: مقدار ولتاژ مورد استفاده پی ال سی ۱۲ تا ۱۴ ولت است. به طور کلی جایگاه تغذیه با حروف N و L معلوم می شود.

سایر موارد به دلیل مشخص بودن کاربرد لازم به تشریح ندارد.

اجزای داخلی از سه قسمت که به همراه یک برد الکترونیک و یک مجموعه از قطعات الکترونیک تشکیل شده است که شامل پردازشگر، حافظه و منبع تغذیه می باشد که مجموعه اجزای داخلی را اصطلاحا CPU یا مغز سیستم می نامند.

پردازشگر: همانطور که از نام آن بر می آید؛ وظیفه پردازش، قیاس، محاسبه و در پایان نتیجه گیری را بر عهده دارد.

حافظه: این قسمت از پی ال سی وظیفه نگهداری از اطلاعات را دارد.

منبع تغذیه: وظیفه این بخش از پی ال سی تأمین ولتاژ مورد نیاز رله ها می باشد.

معرفی انواع PLC ها

پی ال سی ها با توجه به اندازه، حافظه و تعداد ورودی و خروجی، شکل ظاهری به انواع متفاوتی تقسیم می شوند.

معرفی انواع PLC ها بر اساس اندازه

PLC های کوچک: از این نوع از پی ال سی می توان به جای کنترل کننده های سنتی استفاده کرد. برنامه نویسی در پی ال سی های کوچک به صورت نردبانی بوده و به طور محدود می توان آنها را گسترش داد. این نوع از پی ال سی حداکثر 2 یا چند ورودی دارند.

PLC های متوسط: برنامه نویسی در این نوع پی ال سی به صورت نردبانی همراه با دستورات گرافیکی است، از این نوع از پی ال سی برخلاف پی ال سی های کوچک می توان در کنترل های گسترده استفاده کرد. توسعه این سیستم های پی ال سی به دلیل ساختار مدولار آنها آسان است.

PLC های بزرگ: از این نوع پی ال سی در عملیات کنترلی پیچیده استفاده می شود. برنامه نویسی در این پی ال سی با استفاده از زبان های برنامه نویسی بالاتری صورت می گیرد. پی ال سی های بزرگ جهت هدایت پی ال سی های کوچکتر نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی انواع PLC ها بر اساس شکل ظاهری

بر اساس شکل ظاهری PLC به دو دسته پی ال سی های یکپارچه یا Compact و پی ال سی های مدولاتور یا ماژولار تقسیم می شوند.

پی ال سی های یکپارچه: این نوع از پی ال سی ها به صورت یکپارچه بوده و منبع تغذیه و cpu در آنها به صورت یکپارچه در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. در این نوع از پی ال سی امکان گسترش ماژول ها وجود ندارد و ورودی ها و خروجی ها توسط سازنده معین می شوند. پی ال سی های یکپارچه تنها 1000 خط برنامه را می توانند نگهداری کنند.

پی ال سی های مدولاتور( ماژولار): در این نوع از پی ال سی می توان تعداد ماژول ها را گسترش داد و بسته به نیاز خود ماژول های ورودی و خروجی بیشتری را اضافه کرد. استفاده از این نوع پی ال سی راحت تر بوده لذا این نوع از پی ال سی نسبت به پی ال سی یکپارچه طرفداران بیشتری دارد.

پی ال سی ها بر اساس خروجی نیز به سه دسته: پی ال سی با خروجی رله، پی ال سی با خروجی تریاک AC و DCو پی ال سی با خروجی ترانزیستور تقسیم می شود. از پی ال سی های با خروجی رله برای تجهیزات با خروجی AC و DC بیشتر استفاده می شود.

انواع PLC های موجود در بازار

شرکت های گوناگونی تولید کننده پی ال سی می باشند در ادامه به معرفی برخی از مهم ترین این شرکت ها می پردازیم:

شرکت تولید کننده پی ال سی زیمنس: این شرکت از سال 1847 فعالیت خود را در زمینه تولید پی ال سی آغاز کرده و بزرگترین تولیدکننده PLC اروپاست. نمونه های پی ال سی تولید شده در این شرکت عبارتند از: STEP7-1500، STEP7-1200، STEP7-400، STEP7-300

شرکت تولید کننده پی ال سی دلتا: شرکت دلتا از سال 1971 فعالیت خود را در زمینه تولید پی ال سی در تایوان آغاز کرده است. پی ال سی ها این شرکت در مقایسه با زیمنس قیمت مناسب تری دارند. نمونه های پی ال سی تولید شده در این شرکت عبارتند از: AH ،AS و DVP

شرکت تولید کننده پی ال سی Fatek : فتک نیز از دیگر شرکت های تولید کننده پی ال سی در تایوان است. نمونه های پی ال سی تولید شده در این شرکت عبارتند از: FBs ، B1/B1z و HB1

شرکت تولید کننده پی ال سی Kinco: پی ال سی کینکو از دیگر شرکت های فعال در این زمینه است. نمونه های پی ال سی تولید شده در این شرکت عبارتند از: K5 و F1

ABB ، Omron، Modicon، Honeywell ،General Electric و غیره از دیگر شرکت های تولید کننده پی ال سی در جهان می باشند.

بازار کار پی ال سی چگونه است؟

همانطور که مطالب بالا اشاره شد پی ال سی در بخش صنعتی کاربردهای بسیاری داشته و بروز مشکل در آن خسارت های بسیاری را در خط تولید و مونتاژ صنایع وارد می کند. بنابراین اهمیت پی ال سی نشان از بازار کار خوب و پردرآمد آن برای متخصصان این حرفه می باشد.

با توجه به تخصصی بودن کار با پی ال سی و نبود نیروی متخصص و حرفه ای در این زمینه پیشنهاد می کنیم تا از طریق شرکت در دوره های آموزشی یکی از پی ال سی های کاربردی و پرمصرف را فراگرفته و به فعالیت و درآمدزایی در این رشته بپردازید.

دوره پی ال سی چگونه است؟

خوشبختانه امروزه آموزشگاه های بسیاری با توجه به افزایش تقاضا برای یادگیری مفاهیم پی ال سی به برگزاری دوره های آموزشی در این زمینه پرداخته اند، آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های پی ال سی در کشور است که به صورت کاملا تخصصی و زیر نظر سازمان فنی حرفه ای به آموزش PLC از صفر تا صد توسط اساتید با تجریه و متخصص می پردازد. آموزش پی ال سی دلتا، آموزش پی ال سی زیمنس، آموزش برنامه نویسی پی ال سی از جمله مطالب آموزشی در این دوره آموزشی است.

پریسا راد بازدید : 32 سه شنبه 13 اسفند 1398 نظرات (0)

از آنجایی که متخصصان تعمیر ایسیو هنوز زیاد نبوده و بازار آنها اشباع نشده است با یک برنامه ریزی صحیح و شرکت در دوره های آموزش تعمیرات ایسیو در آموزشگاهی معتبر می توان به این تخصص دست یافت و از درآمد و آینده شغلی خوبی برخوردار بود. در ادامه به بررسی بیشتر بازار کار تعمیرات ایسیو در ایران میزان دستمزد تعمیرات ایسیو و درآمد این شغل می پردازیم.

 

 

 

بازار کار تعمیرات ایسیو در ایران چگونه است؟

همانطور که اشاره شد امروزه ایسیو یکی از مهم ترین قطعات در خودرو بوده که از آن به مغز خودرو یاد می کنند و کنترل بسیاری از فرایندها در ماشین توسط این قطعه صورت می گیرد. با توجه به بالا رفتن قیمت دلار در سال های اخیر، همچنین بالارفتن قیمت خودرو و قطعات آن بدون شک افراد هنگام خراب شدن ایسیو به دنبال تعمیرکاری ماهر بوده تا به خوبی مشکل به وجود آمده را عیب یابی و تعمیر نمایند.

از آنجایی که ایسیو خودرو پیچیده بوده و تعمیر و عیب یابی آن نیازمند کسب دانش و تخصص می باشد بنابراین افراد متخصص در این حوزه از این بازار پردرآمد استفاده کرده و به درآمدزایی در این بازار می پردازند.

چگونه تعمیرکار حرفه ای ایسیو خودرو شویم؟

برای آن که تعمیرکار حرفه ای ایسیو خودرو شوید می بایست تخصص و مهارت لازم در تعمیر ایسیو انواع خودروها داخلی، خارجی، راه سازی، سنگین را داشته باشید. بهترین راه برای رسیدن به این تخصص شرکت در دوره های آموزش تعمیرات ایسیو در آموزشگاهی معتبر است.

خوشبختانه امروزه آموزشگاه های متعددی دوره های آموزشی تعمیر ایسیو را برگزار می کنند، هنگام انتخاب آموزشگاه به این نکته توجه داشته باشید که دوره آموزشی حتما به صورت عملی و تخصصی برگزار گردد. آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه تعمیرات ایسیو در ایران است که به صورت کاملا تخصصی و عملی و زیر نظر اساتید با تجربه این دوره آموزشی را برگزار می کند.

بنابراین توصیه می کنیم برای تبدیل شدن به تعمیرکار حرفه ای ایسیو دوره آموزش تعمیرات ایسیو را در آموزشگاه فنی برق سپری کنید.

دستمزد تعمیر ایسیو چقدر است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که دستمزد تعمیر ایسیو از عوامل گوناگونی تاثیرپذیر است. به طور مثال دستمزد تعمیر ایسیو پراید با دستمزد تعمیر ایسیو اپتیما یا تویوتا متفاوت است. میزان خرابی ایسیو، مدت زمانی که تعمیرکار برای تعمیر ایسیو وقت گذاشته است و غیره از دیگر عوامل تعیین کننده دستمزد تعمیر ایسیو است.

 

 

 

بهترین مرکز آموزش تعمیرات ایسیو در ایران کجاست؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بهترین مرکز آموزش تعمیرات ایسیو آموزشگاهی است که به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای، پروژه محور، زیر نظر اساتید مجرب، متناسب با نیازهای بازار دوره های تعمیرات ایسیو را برگزار نماید. با بررسی آموزشگاه های کشور می توان گفت آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین مراکز آموزش تعمیرات ایسیو در کشور است که با در نظر گرفتن موارد ذکر شده دوره های تعمیرات ایسیو را برگزار نموده و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید.

لازم به ذکر است این آموزشگاه برای رسیدن به هدف خود تدابیر گوناگونی را برای علاقه مندان به شرکت در این دوره های آموزشی در نظر گرفته است، ارائه خوابگاه برای کارآموزان شهرستانی، برگزاری دوره در روزهای آخر هفته و ساعات منطعف و غیره از جمله این تدابیر است.

این آموزشگاه علاوه بر دوره های تعمیرات ایسیو دوره های آموزشی دیگری را برگزار می نماید. از جمله پرطرفدارترین دوره های این آموزشگاه عبارتند از: آموزش تعمیرات لوازم خانگی، آموزش تعمیرات لپ تاپ، آموزش تعمیرات لوازم خانگی، آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی و غیره

 

 

 

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاه فنی برق

آموزش تعمیرات لوازم خانگی از دیگر دوره های آموزشی بسیار پرطرفدار در آموزشگاه فنی برق است. همانطور که می دانید لوازم خانگی یکی از پرمصرف ترین لوازم بوده که از تنوع بالایی برخوردار است. امروزه با توجه به بالا رفتن قیمت لوازم خانگی افراد هنگام بروز مشکل در لوازم به دلیل بالا بودن هزینه تعویض نسبت به تعمیر به دنبال تعمیرکار حرفه ای بوده تا به بهترین صورت ممکن مشکل به وجود آمده را رفع نماید. این نشان از بازار کار عالی برای تعمیرکاران لوازم خانگی می باشد.

برای آن که تعمیر کار حرفه ای لوازم خانگی شوید کافیست دوره های تعمیرات لوازم خانگی را در آموزشگاه فنی برق سپری کنید. آموزش تعمیرات انواع یخچال ساید، معمولی و فریزر، آموزش تعمیرات لباسشویی، آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی، آموزش تعمیرات ماکروفر و دیگر لوازم خانگی از سرفصل های آموزشی این دوره می باشد. کارموزان پس از گذراندن این دوره به راحتی می توانند انواع مشکلات در انواع برندهای لوازم خانگی مانند بوش، دوو، ال جی، سامسونگ، اسنوا و غیره را عیب یابی و تعمیر نمایند.

 

 

 

آموزش تعمیرات لپ تاپ در آموزشگاه فنی برق

از دیگر دوره های پرمخاطب در این آموزشگاه، آموزش تعمیرات لپ تاپ می باشد. دوره تعمیرات لپ تاپ در آموزشگاه فنی برق به صورت کاملا عملی و تخصصی و زیر نظر اساتید باتجربه و متخصص در این حوزه برگزار می گردد. علاقه مندان به تعمیرات لپ تاپ می توانند در این دوره شرکت کرده و پس از اتمام دوره متخصص حرفه ای تعمیرات انواع برندهای لپ تاپ مانند سونی، ایسوس، لنوو، اچ پی و غیره شوند.

آموزش عیب یابی و تعمیر مادربورد، سی پی یو، کیبورد، بلندگو، صفحه نمایش، هارد، کارت گرافیک، باتری، رم، پورت های لپ تاپ، تاچ پد، پاور، تعمیرات مدار یو اس بی،  تعمیرات مدار  CPU FANو غیره بخشی از مباحث آموزشی در این دوره تعمیرات لپ تاپ آموزشگاه فنی برق می باشد.

منبع: بازار کار تعمیرات ایسیو

پریسا راد بازدید : 41 شنبه 10 اسفند 1398 نظرات (0)

احتمالاً همه شما در میان اطرافیان خود افرادی را دیده اید که درس و دانشگاه را تا مقطع مشخصی ادامه داده اند و پس از آن شروع به کسب  مهارت نموده اند.  حتما شما هم به دنبال شناخت پردرآمدترین مشاغل فنی و حرفه ای در سال 99 هستید تا با کسب مهارت به فعالیت و درآمدزایی در آنها بپردازید. به طور کلی بهره مندی از این تخصص ها مستقیماً شما را به بازار کار پیوند می دهد. ضمن اینکه سبب می شود شغل پردرآمدی به دست بیاورید. همان طور که می دانید افراد متخصص در هر جامعه ای از درآمد و بازار کار خوبی برخوردار هستند.

در صورتی که شما نیز علاقه مند به کسب تخصص و فعالیت در دنیای فنی و کسب درآمد هستید با ما همراه باشید و پردرآمدترین رشته های فنی در سال 99 را بشناسید .  

آموزش تعمیرات موبایل در دنیای امروز چگونه منجر به درآمد زایی می شود؟

دوره آموزش تعمیرات موبایل با توجه به اهمیت گوشی های موبایل در زندگی کنونی علاوه بر اینکه یک تخصص عالی قلمداد می شود، یک منبع درآمد نیز محسوب می گردد. امروزه با توجه به افزایش قیمت گوشی موبایل و کم هزینه تر بودن تعمیرات آن به نسبت تعویض موبایل افراد هنگام بروز مشکل در موبایل به دنبال تعمیرکاری متخصص بوده بنابراین می توان گفت تعمیرات موبایل بازار کار خوب و پردرآمدی دارد.

برای متخصص شدن در زمینه تعمیرات موبایل باید تخصص لازم در تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع موبایل اندروید و آیفون را به دست آورید، بهترین راه برای رسیدن به این تخصص شرکت در دوره تعمیرات موبایل در یک مزکر تعمیرات موبایل مطمئن است. آموزشگاه برق گستران یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات موبایل است که شما را در راه متخصص شدن و حضور موفقیت آمیز در بازار موبایل یاری می رساند.

آموزش تعمیرات ایسیو و کسب درآمد از آن

تعمیرات ایسیو خودرو از دیگر دوره های آموزشی پرطرفدار در حوزه فنی است که متخصصان آن از درآمد خوبی برخوردار هستند. به طور کلی باید گفت ایسیو خودرو بازار کار قوی دارد زیرا تعداد افراد کمی با این مهارت و تخصص آشنایی دارند. به همین خاطر زمانی که شما به عنوان کارآموز  در دوره آموزش تعمیرات ecu شرکت کرده و با این تخصص آشنا شوید، سریعاً جذب بازار کار می گردید. ضمن اینکه با توجه به تخصصی بودن این شغل، تعمیر ecu درآمد قابل توجهی را برای شما به همراه می آورد.

بنابراین می توان گفت آموزش ایسیو خودرو یکی از کاربردی ترین علوم و فنون در دنیای امروز می باشد. این فنون می توانند بسیار راحت شما را روانه کار نمایند. برای به دست آوردن این تخصص بهترین راه شرکت در دوره تعمیرات ecu در آموزشگاهی معتبر است. آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیر ایسیو است که به صورت تخصصی و عملی این دوره را برگزار می نماید. پیشنهاد می کنیم برای فراگیری این دوره به این آموزشگاه مراجعه کنید.

02

آموزش تعمیرات لوازم خانگی چگونه سودمند خواهد بود؟

همان طور که می دانید آموزش تعمیرات لوازم خانگی بستر کاری فراوانی دارد. زیرا امروزه لوازم خانگی جایگاه ویژه ای در خانه و آشپزخانه داشته و روز به روز تنوع آن گسترده تر و حجم استفاده از آن نیز بیشتر خواهد شد. همچنین با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی و بالا بودن هزینه تعویض لوازم خانگی معیوب در مقایسه با تعمیرات آن ها بنابراین تقاضا برای تعمیرات لوازم خانگی بیش از پیش بوده و می توان گفت تعمیر لوازم خانگی از بازار خوب و روبه پیشرفتی برخوردار است.

برای حضور موفقیت آمیز در این بازار می بایست تخصص و مهارت لازم در تعمیر انواع لوازم خانگی مانند تعمیر یخچال ساید بای ساید، معمولی و فریزر، تعمیر ماشین لباس شویی، تعمیر ماشین ظرفشویی و دیگر لوازم را داشته باشید. بدون شک این مهارت با تماشای فیلم یا مطالعه جزوه آموزشی به دست نیامده و بهترین راه برای دستیابی به این مهارت شرکت در دوره تعمیرات لوازم خانگی است. 

این دوره های آموزشی که به صورت جامع و کامل برگزار می گردد شما  را به تخصص فوق العاده کاربردی می رساند. یعنی با پایان این دوران می توانید دست به آچار شوید. در این فضاها به شکل تجربی وسایل خانگی واقعی را تعمیر خواهید کرد و از طریق قرار گرفتن در موقعیت های واقعی، این تعمیرات را به شکل تجربی فرا خواهید گرفت. بدون شک تمام تخصص هایی که به شکل تجربی به دست می آیند، فراموش نشدنی هستند.

03

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

آموزش برق ساختمان و بازار کار آن

دوره آموزش برق ساختمان نیز از دیگر آموزش های مهم و حائز اهمیت می باشد که با توجه به افزایش ساخت و  سازها و نیاز به برق کشی و انجام امور مرتبط با برق ساختمان از بازار کار خوب و پردرآمدی برخوردار است. به طور کلی باید گفت از آنجایی که برق یکی از مهم ترین عوامل در هر ساختمانی می باشد بنابراین برق ساختمان از جمله مشاغلی است که همواره بازار کار خوبی دارد.

با توجه به حساس بودن کار برق ساختمان و گسترده گی فعالیت ها در این زمینه انجام پروژه های برق ساختمان مستلزم گذراندن دوره های آموزشی و به دست آوردن تخصص و مهارت در  این زمینه است. در دوره های برق ساختمان شما به صورت عملی با برق کار کرده بنابراین این آموزش ها به شما این امکان را می دهند که مهارت لازم را در سیم کشی ساختمان و موارد امنیتی مربوط به آن و کلیه موارد مربوط به برق کشی در یک ساختمان را به صورت عملی به دست آورید و بدون ترس و استرس پس از پایان دوره در پروژه های برق کار کنید.

منبع: بهترین رشته های پردرآمد فنی را بشناسید

 
پریسا راد بازدید : 52 پنجشنبه 08 اسفند 1398 نظرات (0)

اگر به دنبال شغلی پردرآمد هستید و می خواهید آینده ای خوبی داشته باشید، باید بگوییم تعمیرات موبایل یکی از بهترین مشاغل آزاد می باشد که تعمیرکاران حرفه ای آن از درآمد بالایی برخوردار می باشد.

همه چیز درباره شغل تعمیرات موبایل: 

امروزه با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و کاهش قدرت خرید افراد، بازار مشاغل آزاد اوضاع خوبی نداشته و درآمد افراد فعال در این بازار رو به کاهش است. اما این موضوع بر بازار تعمیرکاران موبایل تاثیر منفی نداشته و می توان گفت حتی تاثیر مثبتی بر بازار کار تعمیرات موبایل گذاشته است.

 زیرا همانطور که می دانید امروزه موبایل یکی از پر مصرف ترین وسایل بوده که کاربران بسیاری دارد، تقریبا می توان گفت تمامی افراد از پیر تا جوان از این وسیله استفاده می کنند. بدون شک با افزایش تعداد کاربران تقاضا برای تعمیرات موبایل افزایش خواهد یافت. همچنین با افزایش قیمت موبایل و کاهش قدرت خرید افراد، هنگام بروز مشکل در این وسیله افراد به دنبال تعمیرات آن بوده و آن را به دست تعمیرکار حرفه ای موبایل می سپارند.

همه این موارد نشان می دهد که تعمیرات موبایل از جمله مشاغل موجود در بازار کار است که از بازار کار عالی و پردرآمدی برخوردار می باشد.

چگونه در شغل تعمیرات موبایل به سود و درآمد برسیم؟

عوامل گوناگونی بر موفقیت در بازار کار تعمیرات موبایل تاثیر گذار هستند در ادامه به بررسی چند نمونه از این عوامل می پردازیم.

ارائه خدمات پیشرفته و تخصصی تعمیرات موبایل

ارائه خدمات پیشرفته و تخصصی یکی از مهم ترین عوامل برای موفقیت در بازار کار تعمیرات موبایل می باشد. با توجه به حساس بودن قطعات موبایل افراد هنگام آسیب دیدن این وسیله به دنبال فردی حرفه ای برای تعمیرات موبایل خود هستند تا هنگام تعمیر به قطعات موبایل آسیب بیشتری وارد نشود.

بنابراین کیفیت ارائه خدمات و ارائه خدمات پیشرفته از جمله موضوعاتی است که هنگام تعمیر این وسیله باید به آن توجه داشته باشید. هنگام تعمیر موبایل دقت بسیاری داشته و از بهترین ابزار برای تعمیر استفاده کنید، این امر منجر به افزایش کیفیت کار شما خواهد شد. از آنجایی که بسیاری از تعمیرکاران موبایل به این نکته توجه ای ندارند بنابراین کیفیت بالای خدمات می تواند مزیت رقابتی شما در این بازار باشد.

به روز بودن و آشنا با تعمیرات جدیدترین مدل های گوشی

تعمیرات گوشی های موبایل با یکدیگر متفاوت بوده و هر گوشی موبایلی که وارد بازار می شود روش تعمیرات متفاوتی دارد که تعمیرکار حرفه ای موبایل باید با آن آشنا باشد. در صورتی که مشتری مدل گوشی جدیدی داشته و شما مهارت لازم برای تعمیر آن را نداشته باشید این امر منجر به از دست دادن مشتری شده و جنبه منفی برای کسب و کار شما دارد.

بنابراین برای موفقیت در این شغل همواره باید به روز بوده و دانش خود را تقویت کنید. بهترین راه برای بالا بردن دانش و تخصص و آشنایی با تعمیرات انواع مدل های گوشی شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل می باشد زیرا در این دوره ها به صورت حرفه ای و عملی تعمیر انواع مدل های گوشی آیفون و اندروید آموزش داده می شود. برای کسب این تخصص توصیه می کنیم در دوره های آموزشگاه تعمیرات موبایل فنی برق ثبت نام کنید.

سرعت عمل و خوش قولی

از دیگر عوامل مهم و تاثیر گذار برای موفقیت در شغل تعمیرات موبایل سرعت عمل و خوش قولی می باشد. از آنجایی که موبایل یکی از وسایل کاربردی برای افراد می باشد و افراد بسیاری از فعالیت های روزمره خود را از طریق آن انجام می دهند بنابراین سرعت عمل و خوش قولی تعمیرکار موبایل برای آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

 مطمئن باشید اگر گوشی موبایل را در موعد مقرر تحویل نداده و بدقولی کنید مشتریان بسیاری را از دست خواهید داد و در عوض اگر بتوانید به این نیاز مشتریان پاسخ دهید و گوشی معیوب آن ها را در مدت کوتاهی تعمیر کرده و به آن ها تحویل دهید مشتریان بسیاری را به دست خواهید آورد.

قیمت مناسب و رقابتی

قیمت یکی از مهم ترین موضوعات برای موفقیت در بازار کار این شغل می باشد. مشتریان همواره به دنبال تعمیرکاری هستند که ضمن ارائه خدمات با کیفیت قیمت مناسبی نیز دارد، بنابراین از این فرصت استفاده کنید و برای جذب بازار همواره قیمتی مناسب و رقابتی به مشتریان ارائه دهید.

با ارائه قیمت مناسب نسبت به سایر رقبا مشتریان خود را به مشتری وفادار تبدیل خواهید کرد و آن مشتریان نیز خود برای شما تبلیغات انجام داده و بدین ترتیب بدون پرداخت هزینه تبلیغات مشتریان بسیاری را جذب خواهید کرد. بنابراین توصیه می کنیم که قیمت مناسب و رقابتی را برای خدمات خود در نظر گرفته و این موضوع را یکی از مهم ترین عوامل برای جذب مشتری در نظر بگیرید.

تبلیغات مناسب

تبلیغات از مهم ترین عوامل موفقیت در هر شغلی می باشد. شغل تعمیرات موبایل نیز از این امر مستثنی نبوده و برای آن که مشتریان بیشتری در این شغل به دست آورید بدون شک باید تبلیغات داشته باشید. برای معرفی خود به مشتریان می توانید از روش های مختلف تبلیغات مانند پخش تراکت، تبلیغات برچسبی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام، ثبت آگهی در دیوار و شیپور و غیره استفاده کنید.

ارائه خدمات خاص و منحصر به فرد

در صورتی که علاوه بر موارد ذکر شده یعنی ارائه خدمات با کیفیت، دانش به روز، قیمت رقابتی و مناسب،  تبلیغات مناسب، سرعت عمل و خوش قولی خدمتی منحصر به فرد مانند گارانتی برای خدمات تعویض شده یا تحویل گوشی تعمیر شده به صورت رایگان و غیره به مشتریان ارائه دهید، بدون شک سود و درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

در نظر داشته باشید که امکان دارد که این خدمات ویژه در ابتدا کمی هزینه بر باشد اما چشم اندازی بلند مدت خواهید دید که چگونه این خدمات ویژه منجر به افزایش تعداد مشتریان و به دنبال آن افزایش درآمد و سود شما خواهد شد. بنابراین در این راستا می توانید از مشتریان خود درباره خدمات ویژه ای که دوست دارند به آن ها ارائه شود سوال پرسیده و با یک جمع بندی بهترین خدمات ویژه را به آن ها ارائه دهید.

علاوه بر تعمیرات موبایل مشاغلی دیگری مانند تعمیرات بردهای الکترونیک و پی ال سی نیز امروزه از بازار کار خوب و درآمدزایی برخوردار هستند، در ادامه به طور خلاصه به معرفی این مشاغل می پردازیم.

معرفی شغل تعمیرات بردهای الکترونیک

تعمیرات بردهای الکترونیک از جمله دیگر مشاغل آزاد پردرآمد است که همواره از بازار کار خوبی برخوردار می باشد. امروزه بردهای الکترونیک در تمامی لوازم برقی خانگی و غیر خانگی مانند کولر، یخچال، ماشین لباسشویی و غیره به کار برده می شود. با توجه به افزایش استفاده از بردهای الکترونیک در وسایل گوناگون همچنین تخصصی و حرفه ای بودن کار تعمیرات بردهای الکترونیک، متخصصان این حرفه از بازار کار خوبی برخوردار می باشند.

البته باید گفت شرط لازم برای ورود به بازار کار و رسیدن به درآمد عالی از تعمیرات بردهای الکترونیک پرداخت هزینه وگذراندن دوره های آموزش تعمیرات بردهای الکترونیک در آموزشگاهی معتبر است. البته در مدت کوتاهی و با تعمیرات برد چند وسیله برقی تمامی هزینه ها جبران خواهد شد. دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیک آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین دوره ها در این زمینه می باشد که توصیه می کنیم در این دوره ثبت نام کنید.

معرفی شغل پی ال سی

از دیگر مشاغل بسیار پردرآمد و تخصصی در بازار کار شغل طراحی، ساخت و تعمیرات تابلوهای پی ال سی است که متخصصان این حرفه از بازار کار بسیار پردرآمدی برخوردار می باشند.

پی ال سی به عنوان مرکز کنترل کننده فرایندها بوده و در بسیاری از مشاغل به خصوص کارخانه ها و بخش صنعتی نقش اساسی و کاربردی دارد و در صورت خراب شدن آن مشکلات بسیاری در خط تولید کارخانه به وجودآمده و خسارات بسیاری را وارد می کند. با توجه به نقش اساسی پی ال سی در بخش صنعتی مدیران کارخانه ها اهمیت ویژه ای به متخصصان پی ال سی داده و آن ها از حقوق و مزایای بالایی برخوردار می باشند.

برای ورود به بازار کار پی ال سی و تبدیل شدن به یک plcman حرفه ای کافیست در دوره های آموزشی پی ال سی شرکت کنید و به صورت حرفه ای با پی ال سی و طریقه طراحی و عیب یابی آن آشنا شوید.

خوشبختانه در حال حاضر آموزشگاه های متعددی دوره های آموزش plc را برگزار می نمایند، دقت داشته باشید که این دوره آموزشی را در آموزشگاهی معتبر و به صورت کاملا عملی سپری کنید. آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های فوق می باشد که به صورت کاملا عملی و تخصصی زیر نظر اساتید با تجربه این دوره آموزشی را برگزار می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های آموزشی این آموزشگاه به وب سایت فنی برق به آدرس مراجعه کرده یا با شماره 02166121029 تماس بگیرید و از تخفیفات ویژه این آموزشگاه برخوردار شوید.

منبع: چگونه یک تعمیرکار حرفه ای موبایل شویم

پریسا راد بازدید : 34 دوشنبه 14 بهمن 1398 نظرات (0)

یخچال فریزرها در تمام شبانه روز برای خنک نگه داشتن مواد غذایی کار می کنند پس جای تعجب نیست اگر گهگاهی دچار مشکلاتی شوند. برای تعمیرات یخچال نیازی نیست حتما از تکنسین های حرفه ای کمک بگیرید، با استفاده از ابزارهای ساده مانند پیچ گوشتی یا دریل بی سیم به راحتی می توانید مشکلات یخچال فریزر را برطرف کنید و اگر تمایل به یادگیری بیشتر در این زمینه دارید پیشنهاد می کنیم در دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی شرکت کنید. در این مقاله قصد داریم به نکاتی برای تعمیرات یخچال و فریز اشاره کنیم.

علت جمع شدن آب در کف یخچال چیست؟

آب دادن یخچال

اگر هنگام کار کردن یخچال در کف آشپزخانه شما آب جمع می شود و از آن آب خارج می شود چند احتمال وجود دارد: علت نشتی آب از یخچال ممکن است از واشر، سیستم یخ زدایی و یا سینی تخلیه باشد.

واشر درب یخچال ممکن است به علت کثیفی بیش از اندازه به درستی به سمت دیگر درب یخچال نچسبد، ابتدا آن را با آب گرم و صابون تمیز کنید و اگر مشکل حل نشد واشر نیاز به تعویض دارد.

 لوله یخ زدا ممکن است مسدود شده باشد معمولا خروجی آن در پشت یخچال قرار دارد. می توانید به کمک یک آینه گرفتگی لوله را بررسی کنید و آن را به کمک یک سیم و یا ریختن آب گرم برطرف کنید.

سینی تخلیه ممکن است آنقدر از آب پر شده باشد که شروع به سر ریز کند. سینی تخلیه را به کمک دستمال آب گیری کنید. همچنین ممکن است سینی تخلیه شکسته باشد که در این صورت باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

در صورتی که علاقه مند به فعالیت در زمینه تعمیرات یخچال و دیگر لوازم خانگی هستید توصیه می کنیم در دوره تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه فنی برق ثبت نام کنید.

علت صدای زیاد یخچال چیست؟

صدای یخچال

از دیگر رایج ترین مشکلات یخچال سر و صدای زیاد است. یخچال ها در حالت عادی ممکن است صدا تولید کنند اما اگر این صداها بلند و غیر عادی باشد مانند صدای وز وز و یا لرزش، نشان دهنده یک مشکل جدی در یخچال شما است که با این روش ها می توانید مشکل صدای زیاد یخچال را برطرف کنید:

یخچال فریز را تراز کنید: در ابتدا باید پایه های یخچال را به نحوی تنظیم کرد که درب یخچال در حالت باز ثابت بماند. سپس پایه های آن را به سمت بالا می آوریم تا یخچال کمی به عقب شیب داشته باشد. در این حالت  باید وقتی درب یخچال را باز می کنید به آرامی بسته شود.

یخ ساز را تنظیم کنید: اگر یخچال فریزر شما در هر ده الی پانزده دقیقه صدا تولید می کند و بعد از چند ثانیه صدا قطع می شود، ممکن است یخ ساز برای ساختن یخ در تلاش باشد اما به علت خاموش بودن آب یخچال، این اتفاق نیفتد. برای حل این مشکل، وصل بودن شیر آب یخچال را بررسی کنید.

فن اپراتور را تعویض کنید: فن اپراتور عمل جا به جایی هوا در اطراف اپراتور را انجام می دهد، با گذشت زمان ممکن است نیاز به روغن کاری داشته باشد و یا حتی به مرحله ای برسد که باید آن را تعویض کنید.

علت سرد نکردن یخچال چیست؟

خنک کردن یخچال

شاید با این مشکل مواجه شده باشید که یخچال خنک نمی کند و مواد غذایی به سرعت فاسد می شوند و یا وقتی درب یخچال را باز می کنید به اندازه کافی سرما احساس نمی کنید. ممکن است مشکل از تنظیمات دمای یخچال، واشرهای درب و یا کویل کوندانسور یخچال باشد.

دمای یخچال را درست تنظیم کنید: دمای یخچال در فصول سرد و گرم سال متفاوت است و برای تنظیم درست آن باید حتما از دفترچه راهنمای یخچال کمک بگیرید.

واشرهای درب یخچال را بررسی کنید: اگر واشرهای درب یخچال کثیف شده باشند و یا در اثر گذشت زمان نیاز به تعویض داشته باشند، باعث می شود درب یخچال به خوبی بسته نشود و هوای سرد به بیرون نفوذ کند. پس از بررسی کردن واشرها در صورت خرابی در اولین فرصت آنها را تعویض کنید.

کویل کوندانسور را تمیز کنید: اگر کویل کوندانسور یخچال کثیف باشد، هوا به خوبی از سیم پیچ های آن عبور نمی کند و توانایی یخچال شما به صورت قابل توجهی کاهش پیدا می کند. اگر در منزل حیوان خانگی نگهداری می کنید و یا در مکان های پر تردد زندگی می کنید توصیه می شود حتما هر دو یا سه ماه یک بار کویل کوندانسور را تمیز کنید. برای انجام این کار باید در ابتدا یخچال را از دیوار فاصله دهید و آن را از برق بکشید.

ممکن است درب یخچال را به اشتباه به صورت کامل نبسته باشید: در این صورت هوای سرد به بیرون از یخچال نفوذ کرده و همین امر منجر به خنک نکردن یخچال می شود. در صورتی که قصد اطلاعات بیشتر درباره عوامل خنک نکردن یخچال دارید توصیه می کنیم مقاله علت های سرد نکردن یخچال را بخوانید.

علت یخ زدن مواد غذایی موجود در یخچال چیست؟

یخ زدن یخچال

وقتی یخچال بیش از اندازه سرد باشد مواد غذایی درون یخچال دچار یخ زدگی می شوند و بلورهای یخ در مایعات داخل یخچال شناور می شوند. برای رفع مشکل یخ زدن مواد غذایی در یخچال ابتدا باید ترموستات را مجدد تنظیم کنید و اگر مشکل برطرف نشد به بررسی دمپر بپردازید.

تعویض ترموستات: برای تعویض ترموستات ابتدا یخچال را از برق بکشید و قاب ترموستات را جدا کنید سپس سیم سنسور ترموستات را جدا کرده و سیم های برق که هم رنگ با سیم ترموستات می باشند را به آن متصل کنید. در انتها برای بستن ترموستات دقیقا همین مراحل را تکرار کنید. 

دمپر را بررسی کنید: دمپر عمل انتقال هوای سرد را به یخچال انجام می دهد. محل قرار گیری دمپر در مدل های مختلف یخچال متفاوت است اما به صورت کلی دمپر در قسمت بالایی یخچال قرار دارد. در صورتی که برای تعمیر دمپر مهارت کافی ندارید پیشنهاد می شود حتما از متخصصین کمک بگیرید یا با شرکت در دوره آموزش تعمیر لوازم خانگی و کسب مهارت به تعمیر این قطعه بپردازید.

پریسا راد بازدید : 66 شنبه 12 بهمن 1398 نظرات (0)

 آموزش plc یکی از پرطرفدارترین دوره‌های آموزشی آموزشگاه فنی برق است که همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می‌کند. این دوره آموزشی شامل آموزش پی ال سی از پایه تا پیشرفته است. آموزشگاه فنون برق دوره plc را زیر نظر اساتید با تجربه، در کارگاه‌های مجهز و با هدف ورود کارآموزان plc به بازار کار و کسب درآمد برگزار می‌کند.

معرفی دوره آموزش plc پیشرفته

دوره آموزش plc پیشرفته آموزشگاه فنی برق به دلیل تخصصی بودن و بازار کار خوب آن بسیار پرطرفدار بوده و علاقه مندان بسیاری دارد. امروزه plc در بسیاری از کارگاه‌های صنعتی به کار برده می‌شود، از آنجایی که خراب شدن آنها هزینه‌های بسیاری را به زنجیره‌ی تولید کارخانه‌ها وارد می‌کند، لذا متخصصان plc اهمیت بسیاری در بخش صنعت دارند. با توجه به تخصصی بودن کار با پی ال سی علاقه مندان به کار در این حوزه لازم است با شرکت در دوره‌های آموزش plc پیشرفته و کسب دانش، در این حوزه فعالیت کنند. آموزشگاه فنون برق با در نظر گرفتن این موضوع دوره  plc را به صورت تخصصی و کاملا عملی، زیر نظر اساتید باتجربه برگزار می‌کند. 

در دوره آموزشی plc فنی برق چه چیزهایی آموزش داده می‌شود؟

در این دوره آموزشی کارآموزان با انواع بلوک‌های برنامه نویسی plc و نصب نرم افزار، معرفی بلوک‌های سیستمی و سازماندهی OB BLOCK، طراحی و ساخت تاکومتر یا دور سنج موتور با استفاده از یک سنسور القایی ساده و بلوک وقفه سخت افزاری، معرفی و تحلیل فانکشن‌ها ( FUNCTIONS )، یادگیری نحوه فراخوانی شرطی توابع و نوشتن برنامه اتوماتیک و دستی برای هر سیستمی، یادگیری نحوه نوشتن ساختار در توابع و استفاده از آن ساختار در کل برنامه، یادگیری نحوه نوشتن و مدیریت کردن برنامه‌های بزرگ و پیچیده با استفاده از مفهوم تابع، معرفی و تحلیل فانکشن بلوک‌ها ( FUNCTION BLOCKS ) و... آشنا می‌شوند.

آموزش برنامه نویسی plc

از جمله موضوعات مهم و کلیدی که متخصص plc باید با آن آَشنا باشد، برنامه نویسی plc است. با توجه به اهمیت این موضوع در کار با plc در دوره پی ال سی آموزشگاه فنی برق آموزش برنامه نویسی plc یکی از مهم ترین سرفصل‌های آموزشی است. آشنایی با انواع زبان‌های برنامه نویسی LAD ، FBD ، STL ، GRAPH  SCL برنامه نویسی به سه زبان LAD ، FBD ، STL از جمله مواردی است که در این دوره آموزشی، تدریس می‌شود.

ساختار زبان FBD

آموزش plc زیمنس

plc زیمنس یکی از پرکاربردترین انواع plc در کشور است که از طرفداران بسیاری در این حوزه برخوردار است. بنابراین از دیگر مهارت‌هایی که یک متخصص plc باید داشته باشد مهارت در کار کردن با این پی ال سی است. از دیگر سرفصل‌های دوره آموزش plc آموزشگاه فنی برق، آموزش plc زیمنس و زبان برنامه نویسی آن است. در این دوره آموزشی علاوه بر آموزش زبان برنامه نویسی زیمنس، آشنایی با انواع ماژول‌های این تابلو و نحوه‌ی نصب و استفاده از آن‌ها نیز آموزش داده می‌شود.

آموزش plc دلتا

دلتا از دیگر plcهای پر طرفدار است که تکنسین plc علاوه بر آشنایی با پی ال سی زیمنس لازم است با plc دلتا و کار با آن نیز آشنا باشد. بنابراین آموزشگاه فنی برق در دروه آموزش plc خود علاوه بر آموزش برنامه نویسی plc، آموزش plc زیمنس، plc دلتا را نیز آموزش می‌دهد. در این دوره آموزشی همانند پی ال  سی زیمنس، آموزش برنامه نویسی پی ال سی دلتا، آشنایی با انواع ماژول‌های این تابلو و نحوه‌ی نصب و استفاده از آن‌ها نیز آموزش داده می‌شود.

آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه‌های برق و الکترونیک بوده که همه ساله کارآموزان بسیاری در دوره‌های plc این آموزشگاه ثبت نام کرده و وارد بازار کار می‌شوند. در این دوره‌ی آموزشی، آموزش plc از پایه شروع شده و انواع PLCها با برندهای معروف آموزش داده می‌شوند. آموزش‌ها در این دوره به‌صورت کاملا عملی و پروژه‌ای ارائه می‌شود.

علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر درباره این دوره و دیگر دوره‌های این آموزشگاه می‌توانند به وب سایت فنی برق به نشانی fannibargh.com مراجعه کنند.

پریسا راد بازدید : 42 سه شنبه 08 بهمن 1398 نظرات (0)

هوشمند سازی ساختمان و خانه های هوشمند از جمله موضوعاتی است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی مورد توجه افراد قرار گرفته است و تقاضا برای آن روزبه روز افزایش خواهد یافت و با توجه به کم بودن متخصص در این حوزه از بازار کار و درآمد خوبی برخوردار است. برای آنکه در بازار کار هوشمند سازی ساختمان موفق شده و درآمد کسب کنید بهترین راه شرکت در دوره های آموزش هوشمند سازی ساختمان در تهران در آموزشگاهی معتبر است. خوشبختانه امروزه آموزشگاه های متعددی این دوره آموزشی را برگزار می نمایند، آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه های برق و الکترونیک بوده که به صورت تخصصی این دوره آموزشی را برگزار می نماید.

 با آموزش هوشمند سازی ساختمان در آموزشگاه فنی برق فرد به خوبی با تکنیک های آن آشنا می گردد و می‌تواند نسبت به طراحی و پیاده سازی هوشمند سازی ساختمان اقدام نمایند و از بازار کار پردرآمد این حوزه استفاده نماید.

آموزش هوشمند سازی ساختمان چگونه می تواند منجر به درآمدزایی شود؟

همانطور که در بالا اشاره شد هوشمند سازی ساختمان مقوله جدیدی است که افراد بسیاری خواهان پیاده سازی آن در خانه، محل کار و سایر موقعیت ها هستند. در حال حاضر متخصص حرفه ای در رابطه با هوشمند سازی ساختمان کم بوده و تنها تعداد اندکی از افراد به صورت حرفه به کار هوشمند سازی ساختمان می پردازند. بنابراین شرکت در دوره های هوشمند سازی ساختمان می تواند راهی برای کسب تخصص و مهارت و استفاده از بازار پردرآمد هوشمند سازی باشد. 

در دوره های هوشمند سازی ساختمان چه مطالبی آموزش داده می شود؟

هوشمند سازی ساختمان دوره‌ای بسیار جدید است که نه تنها نظر متخصصین برق را به خود جلب کرده بلکه افراد بسیاری هستند که خواستار یادگیری این دوره هستند. برای یادگیری بهتر این دوره آموزشی توصیه می‌شودآشنایی کامل با برق ساختمان داشته باشد. در این دوره اصول کلی خانه هوشمند، معرفی پروتکل های استاندارد، طراحی یک سیستم خانه هوشمند، طراحی یک سیستم خانه هوشمند، طراحی یک سیستم خانه هوشمند، نرم افزار ETS ، آدرس دهی و نصب قطعات مختلف در نرم افزار و اجرا و پیاده سازی پروژه خانه هوشمند صفر تا صد و ….. به طور کامل آموزش داده می‌شود.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 330
  • بازدید سال : 1,819
  • بازدید کلی : 14,122